سیدی یا ابن الحسن ...

تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد ...

سیدی یا ابن الحسن ...

تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد ...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

حاشیه ی امن

دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵ ق.ظ
گاهی فقط یک حاشیه ی امن و آرام می خواهی؛
به دور از تمامِ دوست داشتن ها
به دور از تمامِ دلتنگی ها
به دور از تمامِ خواستن ها ، نخواستن ها ...
تو باشی و یک فنجان قهوه ی داغ، چند تکه شکلاتِ تلخ و یک موسیقیِ ملایم،
چشمانت را ببندی، لم بدهی وسطِ یک بیخیالیِ مطلق و تا چشم کار می کند؛ عینِ خیالت نباشد!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۵
Shiin-ein

نظرات  (۳)

منم این دوری رو لازم دارم ولی تواین اوضا شلوغم نمیتونم بهش برسم
پاسخ:
به راه حل هم فکر کردید؟
درواقع به نتیجه نرسیدم.
حتی به سفر هم فکر کردم ولی دیدم این هم راضیم نمیکنه. موضوع دور شدن فیزیکیم نیست. فقط به سکون و سکوت و ارامش نیاز دارم. ولی زمانش رو ندارم و حتی نمیتونم ایجاد کنم.
شایدم بین همین شلوغ پلوغیای زندگی فقط باید یکم بیخیال تر باشم .
هنوز جمع بندی براش ندارم.
پاسخ:
یه کتاب دارم میخونم یکم پیش برم اگر خوب بود میگم حتماً بهتون
منم دقیقا همینم نه شرایط سفر رفتن دارم نه وقتشو از طرفی هم راندمانم بشدت اومده پایین اما اینو یه چالش می‌دونم که باید به فرصت تبدیلش گنمو در نتیجه راه‌های دیگه ای رو دارم امتحان میکنم برای رفرش کردن خودم، مثلا گریه کردن، فیلم دیدن، نوشتن مخصوصا خیلی آرومم می‌کنه ...
اره نوشتن خیلی خوبه
من دفتر یادداشتی دارم ( حوددا اندازه سررسیدهای نه چندان بزرگ- یکم کوچیکتر از دفتر مشق ) که همیشه همراهمه و هر چیزی که نتونم بگم رو توش مینویسم. یا حتی وقتایی که دیگه پر میشم توش مینویسم. خیلی خوبه و خیلی کمک میکنه. تقریبا از اواسط مرداد شروع کردم و تا الان دویست صفحه نوشتم.
کتاب خیلی دوست دارم. خوشحال میشم اگه به نتیجه رسیدی بهم معرفیش کنی.
من چند وقت پیش کتاب اثرمرکب رو خوندم. اون رو هم خیلی دوست داشتم. اگه تونستی بخونش . در کل برای همه ادمها مفیده.
پاسخ:
خیییلی خوبه که می‌نویسید
من وقتی حالم از بدم بدتر باشه نه میتونم گریه کنم نه بنویسم حتی
یه بغض میشینه ته گلوم و یه حلقه اشک همیشگی تو چشمام.
مرسی بابت معرفی کتاب حتما تو اولین فرصت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی