سیدی یا ابن الحسن ...

تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد ...

سیدی یا ابن الحسن ...

تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد ...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

چی بهش می‌رسه؟!

جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۳۶ ب.ظ

نمی‌دونم چی بهش می‌رسه منو خراب کنه؟؟

مگه من جاشو تنگ کردم؟؟

من اصلاحیه براش می‌فرستم، میگه اصلاحیه بدست من نرسیده!

خوب شد یکیشو پیدا کردم که خود کارفرما هم علامت گذاشته بود براش فرستاده!

بهش می‌گفتم همون روز دیدمش گفتم امروز برات اصلاحیه فرستادم باور می‌کرد اما بازم اون رو به من ترجیح می‌داد!!

داره کم کم منو می‌بره تو حاشیه ... کم کم حذف میشم ...

تهش چی میشه یعنی؟

یا همون خانومه ...

من که کاری به کار کسی ندارم ...

چرا ولم نمی‌کنن به حال خودم؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۳
Shiin-ein

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی