سیدی یا ابن الحسن ...

تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد ...

سیدی یا ابن الحسن ...

تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد ...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

دوستت دارم، خدای خوبِ من!

يكشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷، ۰۷:۰۴ ب.ظ

خدایا!

از بد کردن آدمهایت شکایت داشتم به درگاهت،اما شکایتم را پس می گیرم.

من نفهمیدم.فراموش کرده بودم که بدی را خلق کردی تا هر زمان که دلم گرفت از آدمهایت، نگاهم به تو باشد.

گاهی فراموش می کنم که وقتی کسی کنار من نیست، معنایش این نیست که تنهایم،معنایش این است که همه را کنار زدی تا خودم باشم و خودت.

با تو تنهایی معنا ندارد.

مانده ام تو را نداشتم چه می کردم!دوستت دارم ، خدای خوب من!


شهید مصطفی چمران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۶
Shiin-ein

نظرات  (۱)

چه زیبا
پاسخ:
نظر لطف شماست 🌱

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی